Monday, August 1, 2011

CORETAN

Lama aku tak mengarang dalam blog aku ni. Bukan apa..... banyak benda yang lebih penting harus dilakukan.

Hari ni merupakan 1 Ramadhan. Dan Ramadhan kali ini aku berpuasa di Kuantan bersama kawan2 yang senasib dengan aku. (kena posting kat sini....jaga projek jalan yang tak siap2 lagi sejak 2008)Pergh.....boleh tahan juga cabarannya. Setiap minggu aku akan berulang alik antara Kuantan ke Bangi. Itulah rutin aku sejak jaga projek ni. Dan aku berdoa agar aku dapat pindah balik KL......dekat sikit ngan family aku. Anak sulong aku pun nak ambil UPSR tahun depan. (Mudah-mudahan dimakbulkan Allah s.w.t).

Hari ni aku sahur sama roti dan serunding, kurma dan air masak. Dah kira ok dah ni..... Buka nanti belum pkir lagi...biasa-biasa aje udah le...

Dan aku nak bagitau jugak ....sampai sekarang ni aku masih tak merokok ..ha..ha...ha(Alhamdulillah..mudah-mudahan berkekalan).

1 comment:

  1. sedih dengar luahan brother akuanjang... sahur hari 1 roti + serunding. seputarhidup lagi la sahur air kosong sebab malas nk bangun...

    Xpe bro.. ujung tahun ni bro jadi OKB boleh jadi sahabat sejati gua...

    ReplyDelete